sobota, 30 marca 2013

Nowina

Cześć.
Mam nadzieję że ktoś tu wejdzie ale chciałabym was przeprosić że tak długo nie ma nowego rozdziału ale przez ostatnie tygodnie miałam cięgle prace klasowe i sprawdziany, więc nie miałam jak dodać. Tak na prawdę to miałam już z połowę napisanego rozdziału ale komp mi się zwiesił i wszystko straciłam, więc napisałam już to co wtedy ale jeszcze nie zdążyłam wszystkiego.
Poza tym życzę wszystkim WESOŁEGO JAJKA. Wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie tylko życzycie.

Pozdrawiam i nowy rozdział już niedługo.

Sole

1 komentarz:

  1. Drogi Czytelniku! :)
    Na www.jeden-jedyny-wyjatek.blogspot.com pojawił się rozdział dwudziesty piąty pt. „Mniejsze zło”. Serdecznie zapraszam! :)
    Pozdrawiam,
    Empatia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój magiczny ślad.

Rozdział 8.

No witajcie po dość długiej przerwie ale z powodu tych upałów w lipcu mało co robiłam i nie miałam siły pisać. Lecz wreszcie udało mi się ...