sobota, 26 stycznia 2013

Rozdział. 6. Spojrzenia

Przepraszam nie bijcie to już się nie powtórzy. Tak wiem prawie miesiąc nie dodałam nowego rozdziału, ale miałam strasznie dużo nauki i poprawiania sprawdzianów, co się opłaciło bo mam średnią 5,38 więc mam stypendium z czego się bardzo cieszę.Mam nadzieję, że wam ten semestr też wam dobrze poszedł.
Jako rekompensatę mam dla was długi rozdział. A i Oral mam to co chciałaś w tym rozdziale nie będę pisała tylko z punktu widzenia Lily, ale również Syriusza i Dorcas wiec mam nadzieję że się ucieszysz. No bez dalszych ceregieli zapraszam na rozdział 6.












5 komentarzy:

  1. Co z tym rozdziałem? Jakoś zniknął. Poza tym nie Oral, tylko Olar : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam zaraz naprawię i dzisiaj dodam nowy i jest długi jako rekompensata za tak długą nieobecność

      Usuń
  2. Zapraszam cię do czytania mojej historii Lily i Jamesa na: http://w-milosci-kazdy-krok-ma-znaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się spodobało Twoje opowiadanie. Tylko szkoda że tego 6 rozdziału nie ma ;/
    Zapraszam Cię na mojego bloga : http://aga260213.blogspot.com/
    Mam nadzieję że wpadniesz i skomentujesz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział 4 na http://huncwockie-tajemnice.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie

    I gdzie jest ten 6 rozdział? Tak chciałam go przeczytać

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój magiczny ślad.

Rozdział 8.

No witajcie po dość długiej przerwie ale z powodu tych upałów w lipcu mało co robiłam i nie miałam siły pisać. Lecz wreszcie udało mi się ...