niedziela, 18 listopada 2012

Wprowadzenie.


Cześć jestem Sole. Zakładam właśnie nowego bloga.
Będzie on opowiadał o Lily i Jamesie ale nie tylko.
 Wiem że już mase jest takich blogów ale mi się osobiście one nigdy nie znudzą. Chcę wam przedstawić moją wersję wydarzeń jakie następowały zanim narodził się Harry ale to trochę potrwa.
Teraz w szkole mamy zadawane tyle lekcji normalnie jak przed Sumami, ale trudno trzeba przeżyć więc nie oczekujcie że posty będą się pojawiać bardzo często, lecz będę się starała dodawać je jak najczęściej.
No kończę tą paplaninę bo pewnie i tak nikt tego nie przeczyta, ale trudno jak każdy dodaję wprowadzenie i pozdrawiam was serdecznie i życzę dobrego wytrzymania z nauczycielami bo wiem jak nieraz jest trudno.

Sole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój magiczny ślad.

Rozdział 8.

No witajcie po dość długiej przerwie ale z powodu tych upałów w lipcu mało co robiłam i nie miałam siły pisać. Lecz wreszcie udało mi się ...