sobota, 15 grudnia 2012

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Olar. Dziękuję bardzo, zupełnie się nie spodziewałam. Celem jest odpowiedzenie na jedenaście pytań, nominowanie jedenastu osób i zadanie im kolejnych jedenastu pytań.

Oto pytania do mnie: 


1. Co Cię inspiruje?
2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem i dlaczego akurat ta tematyka?
3. Dlaczego piszesz?
4. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
5. Jaka jest jedna rzecz, jaką chciałabyś w sobie zmienić?
6. Z kim się utożsamiasz ze swojego opowiadania?
7. Kim chcesz być w przyszłości?
8. Co Cię w sobie denerwuje?
9. Jakie jest Twoje hobby?
10. Jakie jest Twoje marzenie?
11. Jak oceniasz siebie pod względem pisania?



Odpowiedzi: 


1. Co mnie inspiruje. Tak na prawdę nie ma jednej głównej rzeczy. Inspiruję się: muzyką, filmami, innymi blogami które czytam, a także moim własnym życiem i odczuciami. Inne blogi pomagają mi kiedy niem mam co robić, albo kiedy chcę się oderwać od szarej codzienności bardzo mi to pomaga i jest tak jakby odskocznią. 



2. Moja przygoda z pisaniem zaczęła się już dawno. Pisałam dla siebie różne opowiadania nie tylko tą tematykę, ale rzeczy bardzo z nią związane, ale nie wychodziło mi to zbytnio. A dlaczego ta tematyka akurat przypadła mi do gustu. Sama nie wiem. Jakoś do zawsze ciągnęło mnie do tematu magii. Nawet teraz chciałabym umieć czarować choć wiem, że to niemożliwe. Bardzo lubię też samego Harrego Pottera chodzi mi tu głównie o książki, bo niektóre filmy mi się średnio podobały. Tak więc zostałam w tym temacie do końca i nie zamierzam go porzucać.


3. Piszę bo sprawia mi to wielką przyjemność. W głowie tworzy mi się już ogólny zarys lub nawet dokładny ale nie zawsze umiem to wyrazić. Świat który można stworzyć jest ogromny i po prostu tworzyć swój własny świat w którym samemu decyduje się o losach poszczególnych osób.


4. Najważniejsza jest dla mnie przyjaźń i szczerość. Przyjaźń dla tego że potrzebna mi osoba której mogę się wygadać od czasy do czasu bo niestety moja przyjaciółka mieszka jakieś 40 km dalej więc nie mogę codziennie się z nią spotykać. A szczerość ponieważ nie lubię osób które kłamią nawet dla dobra innych bo wiem że w końcu prawda się wyda i ta osoba i tak będzie cierpieć.


5. Nie wiem czy potrafię wybrać jedną rzecz, ale na pewno chciałabym pozbyć się tego mojego rozkazującego tonu którego jakoś nie mogę się pozbyć chociaż bardzo chcę, to czasami morze drażnić ludzi.


6. Ja najbardziej utożsamiam się chyba z Lily. Nie wiem czy później nie zmienię zdania bo dopiero zaczynam pisać, ale na ten moment to jest Lily. Jest bardzo skryta i tym mnie przypomina, no i oczywiście dużo gada. Mam też takie same zielone oczy, co mnie cieszy bo czasami są zielono-żółte lub zielono-pomarańczowe.


7.Już od dziecka chciałabym zostać aktorką. Wiem że wiele osób chce nią zostać ale i tak od zawsze chciałam nią zostać więc występowałam w wielu przedstawieniach, konkursach i we wszystkich rzeczach z tym związanych. A jeżeli nie to myślałam też o biotechnologii lub o patologii ale jeszcze nie wiem co wybiorę.


8. We mnie denerwuje mnie to że mam takie swoje napady złości albo humorki. Nie wiem jak się tego pozbyć ale bardzo bym chciała bo mogę tym w pewien sposób odstraszać od siebie ludzi.


9. Mam dużo hobby. Między innymi fotografia i modelina no i oczywiście pisanie i czytanie blogów. Co do czytania to uwielbia czytać nie tylko blogi ale wszystkie książki które choć trochę mi się spodobają. Szczególnie polecam serię 12 tomów Ulysses Moore naprawdę świetne książki i bardzo wciągają ja osobiście jestem przy części 10.


10. Nie potrafię określić jakie jest moje marzenie. mam ich sporo od takich zwykłych jak jakieś oceny czy aby potrafić szpagat czy salto po takie długoterminowe jak na przykład świetnie śpiewać. 


11. Nie jestem tego zupełnie pewna. Koleżanki które czytają posty zanim wejdą one na bloga mówią, że mam niezwykłą fantazję i dużo pomysłów. Kiedy mamy jakąś luźną lekcję stara się coś czytać lub właśnie zastanawiam się co napisać w nowym rozdziale. Jak kiedyś napisałam 3 strony przez cały dzień nie mogły uwierzyć jak ja mogłam tyle tego wymyślić. Moja koleżanka z ławki jest świetna z ortografii ale w pisaniu opowiadań zawsze muszę jej pomagać. Tak więc jak widać nie wszyscy muszą być dobrzy w pisaniu.



No i odpowiedziałam.


Teraz osoby które ja zapraszam do zabawy:


Memory

Senkai
Alex
Lily Evans
Martha
Więcej na tą chwilę wymyślić nie mogę więc zapraszam wszystkich chętnych.

A to pytania:


1. Czemu piszesz?
2. Dlaczego właśnie taki rodzaj opowiadań lubisz?
3. Czy masz mentora, jeśli tak to jakiego?
4. Czym się interesujesz?
5. Czy lubisz temat magii?
6. Czy chciałabyś mieć huncwotów w swojej klasie, dlaczego?
7. Co jest dla ciebie ważne?
8. Jaki przedmiot w szkole najbardziej lubisz, a jaki najmniej?
9. Czego w sobie nie lubisz?
10. Czy szukasz miłości jak z bajki?
11. Co myślisz o chłopakach takich jak huncwoci (w różnych opowiadaniach)?

No i są pytania. Jak ktoś nie chce to niech nie odpowiada, ja nie zmuszam. Ale i polecam bo jak się ktoś otworzy to mu potem łatwiej się wymyśla i pisze.

Pozdrawiam :D

1 komentarz:

  1. Na liliowa-magia.blogspot.com pojawił się nowy rozdział pt.: Wspomnienie Severusa.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój magiczny ślad.

Rozdział 8.

No witajcie po dość długiej przerwie ale z powodu tych upałów w lipcu mało co robiłam i nie miałam siły pisać. Lecz wreszcie udało mi się ...