niedziela, 23 grudnia 2012

Przepraszam :(

Bardzo was przepraszam, ale nie wyrobiłam się z notką przed Świętami i już się tłumaczę.
Nie wiem czemu ale notkę albo napiszę w szkole albo na ostatnią chwilę więc nie było trochę mowy o pisaniu w ostatnim tygodniu bo byłam chora. Tak od początku wakacji nie byłam chora i przed samymi świętami zachorowałam. Tak ja również nie jestem zachwycona ominęło mnie dużo fajnych rzeczy jak na przykład łyżwy czy klasowa wigilia. Ale nie narzekam. Mogło być gorzej i tak lekcje były luźne. A przez ostatnie dni tak od czwartku miałam generalne sprzątanie domu więc też nie miałam czasu żeby cokolwiek napisać.

No a na koniec życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT.

Jeszcze raz przepraszam może w trakcie świąt będę miała trochę weny i coś na piszę postaram się dodać coś przed SYLWESTREM.


WESOŁYCH ŚWIĄT raz jeszcze :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój magiczny ślad.

Rozdział 8.

No witajcie po dość długiej przerwie ale z powodu tych upałów w lipcu mało co robiłam i nie miałam siły pisać. Lecz wreszcie udało mi się ...